måndag 26 oktober 2009

God morgon på er som vaknat nu!

Jag gick iaf upp vid halv 10, mamma skjutsade mig till adecco så har jag varit där tills nu. Har precis tagit mig en lingongrova med saltgurka på, mums!. Är ganska trött vilket jag egentligen inte borde vara för jag somnade vid halv 12 igår så jag har ju sovit ganska länge i natt. Sover inte så tungt när jag sover med Erik för han gnisslar tänder och det är inte som vilket gnissel som helst, det låter mer som han har massa isbitar i munnen och tuggar på. Har bett honom gå till tandläkaren nu och få nån slags skena så han kan skydda sina tänder och jag kan få sova.

Erik åkte hem vid 2 igår, lite för tidigt tyckte jag men men. Johanna och mamma hämtade upp mig på rese så åkte vi till Kumla och kollade på våra hästar, tyvärr var det en jävligt dålig match och dom förlorade. Det trodde jag faktiskt inte att dom skulle göra, men jodå.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se om det finns något bra på tv.

Puss

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger