fredag 30 oktober 2009

Hej & hå

Vet att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har inte haft tid till det. Malin skickade sms till mig i förmiddags och frågade om jag ville följa med henne och pappa till Ikea och det ville jag, så jag fixade i ordning mig lite så kom dom och hämtade mig. Dom handlade lite saker och beställde ett snyggt kök, sen var vi och tittade på en massa andra saker också. Klockan 7 ungefär så åkte vi hem till johanna och Fredrik och käkade jätte god mat och kollade på idol osv. Danne tittade förbi och åt med oss också. Nu är jag iaf hemma, har haft det jätte trevligt ikväll med väldigt god mat och vin och annat gott.

Är väldigt besviken på svenska folket, hur fan kan ni rösta ut Erika före Mariette? vad lyssnar ni med, vad ser ni med egentligen? Erika har en bra röst, hon ser bra ut, hon passar in i idol och hon har en röst som passar in i dom flesta temana som dom kör på. Mariette, har en röst som inte alls passar in till allt, hennes röst är inte ens bra, hon ser inte bra ut för fem öre och hon passar verkligen inte in i idol. Nä nu är jag besviken på er! Usch..
En sak till, Rabih(stavning)?? Han har ju ingen röst människor, det här funkar inte. Ni kan inte hålla på att rösta på honom bara för att han är gullig och har dom där hundögonen när han kollar in i kameran, det här är idol och i det programmet ska man kunna sjunga. Hans röst tyckte man om i början för man tyckte att den var lite cool och mysig men nu räcker det, han är en mes som är stel och kommer inte komma någonstans med musiken!.

Det var allt för mig idag. God natt!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger