torsdag 29 oktober 2009

Inget att säga.. bättre att vara tyst då?

Hmm, nä jag har inget att skriva just nu egentligen men jag kände bara att jag var tvungen att slänga in ett inlägg då jag ändå håller på med datorn. Saknar Erik jätte mycket, vill så gärna träffa honom i helgen men det går ju inte, hoppas hoppas att han kommer nästa helg det har han sagt iaf.

Har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, får ta det lite som det kommer. I morgon är det idol iaf och det har jag längtat efter, jag längtar nåt så enormt efter att få se Mariette åka ut. Jag hoppas verkligen att hon gör det i morgon, hon passar verkligen inte in i idol jag vet inte vart hon passar faktiskt. Jag har egentligen inte fastnat för någon utav dom som är med i år, det skulle väl vara Erik i så fall han har ju nästan varit bra varje gång men inte så att jag vill ställa mig upp och klappa händerna. Det var väl bara då när han sjöng is it true, då fick man ju en och annan rysning men annars, mjaa.. Vi får se hur det går för dom i morgon.

Nu säger jag god natt!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger