torsdag 22 oktober 2009

Im back!

Japp, så är det. Jag är tillbaka i bloggen nu förhoppningsvis så ska jag stanna. försöker lista ut hur jag ska få tillbaka alla mina läsare nu bara, men ni får väl hjälpa mig. Sprid vidare att bloggen är öppen igen vettja =)

Allt är iaf som vanligt på jobbfronten, jag hittar inga jobb men nu har jag tagit mig hjälp av adecco och jag hoppas att dom kan göra något för att hjälpa mig lite. Vi får se hur det går.
Ni vet ju att jag letade häst också, de har jag inte heller hittat någon men jag ska vänta lite med att leta vidare. Först måste jag bli klar med adecco och sen får jag se vart det tar mig.

Pojkvän har jag skaffat mig iaf och jag är väääldigt väldigt kär och lycklig, han är helt underbar och jag har aldrig träffat en kille som han. Jag tror att jag har nämnt honom här i bloggen tidigare, eller jag är nästan säker på att jag lagt upp en bild på honom. Erik heter han iaf, det kanske säger er något.
Så nu har jag ett litet distansförhållande, han bor i Stockholm men det är ju inte så jätte långt att åka så det funkar jätte bra. Han kommer hit i morgon och jag längtar jätte mycket =)

En till sak som är ny, jag ska bli moster :D jag är super duper glad, Johanna och Fredrik är med barn. eller ja, Johanna är det ju som är med barn men det är iaf dom som ska ha barn. Vill bara att tiden går riktigt fort nu så den lilla bebisen kommer till världen.

Nu ska jag äta lite, kanske skriver något mer lite senare. Är lite små sjuk så måste vila upp mig ordentligt tills i morgon. Vill inte vara sjuk när älskling kommer hit.

Puss

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger