onsdag 28 oktober 2009

Hockey!

Idag har det varit lugnt, jag tog sovmorgon då jag inte hade något på Adecco idag. Snart ska jag och mamma käka sen blir det att fixa sig för jag, mamma och Johanna ska åka till himpan o kolla på hockey, ska bli kul. Tror dock inte att vi vinner denna match, gör vi det blir jag chockad. Men då tar jag tillbaka allt dumt och elakt jag sa om förra matchen i kumla, om dom vinner idag alltså. Man får ju hoppas på det bästa.

Har gått och längtat jätte mycket till helgen för jag har tänkt att erik ska komma hit men det ska han ju inte, han har tävlingar och andra saker att göra. Men nästa helg kommer han hit och då ska vi bo ute hos Josse och Danne och ta hand om alla djuren då dom ska iväg. Ska bli mysigt.

Time fore food!

1 kommentar:

Fru Jensen sa...

Jaha, vad bra! Bara ni två ute på landet en hel helg, guuuud så romantiskt! Syns om en stund. Puss

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger