onsdag 30 december 2009

Äntligen klar!

Kom hem för typ en timma sen, har varit på IKEA med tjejerna hela dagen. När vi kom dit så var det proppat med folk och vi fattade ingenting, det var lixom kö in. Men när vi väl kom in så hörde man ju en välbekant röst som sjöng så var det ju Erik och Calle från idol som var där och sjöng. Jag trodde jag skulle dö, Erik ååh Erik. Jag ska ha honom alltså, han är sååå söt och han var dubbelt så snygg i verkligheten, men han är ju jäävligt smal. Men när vi blir tillsammans så ska jag se till att han går upp lite i vikt =) Fick några kort på honom men det var ju så jävla mkt folk så jag vägrade ju ställa mig i kö för att krama han, jag väntar tills jag får han för mig själv istället. tihi.

Jag fick iaf köpt allt som jag ville, skönt de. Jag trodde att jag skulle dö när jag inte hittade ett par jäkla lack leggings, dom är verkligen helt slut. Men jag hittade ett par på Åhlens som var storlek S så dom är ju lite för stora. Men skit samma.
Längtar tills i morgon, jag ska vara så jäkla snygg!. Först ska jag, Tessa, Becka, Emma, Emelie och Anna gå o käka på Hamlet klockan halv 6 har vi ett bord bokat, efter det ska vi på en fest i stan. Vet inte riktigt vart vi ska vara vid 12 slaget, borggårn? är man där fortfarande? Det kanske bara är massa skitungar som hänger där nu för tiden. Aja vi får se, det blir nog bra :)
Kisses&Hugs
Älskling då!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger