måndag 21 december 2009

Trevligt

Det blev ingen morgon promenad idag jag kom på igår innan jag somna att jag hade en sak i stan jag var tvungen att göra. Så direkt när jag vaknade gick jag upp och fixade mig sen vandrade jag ner till stan i kylan, fy fan vad kallt det är alltså.
När jag skulle gå hem från stan så stötte jag på Martin, en gammal vän som jag umgicks med mycket förr när jag gick på kungsis och hängde på gården i tallboda, haha. Det var mkt länge sen jag träffa honom vilket vi pratade om på msn för ett par dagar sen, så de var ju lite konstigt att just vi stötte på varandra idag. Men vi tog en fika iaf och pratade en massa, mkt trevligt. Ikväll kanske vi ska gå på bio, i så fall ska vi se den där eh eh, ja vad heter den nu igen jag kommer inte ihåg med det är en spök film typ, verkar väldigt bra och väldigt väldigt läskig. Jag älskar sånna filmer som får mig att nästan kissa ner mig. Vi får se hur det blir iaf:)

Nu ska jag kolla lite på tv och se om mina tåssingar kan komma till liv igen.

Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger