söndag 6 december 2009

Mer julstämning - Check!

Nu har jag precis bakat pepparkokar, det vart två plåtar så ganska många med andra ord. Ska nog spara några till julafton så jag kan bjuda hela familjen på dom:) Mamma har smakat en och jag en, dom var perfekta men dom måste ligga och stelna ett litet tag till. Jag börjar känna mer och mer julstämning nu iaf, jag började ju känna efter lite när jag julstäda och fick upp ljusstakar osv, men pepparkakorna känns lite mer julligt. Nu ska jag snart käka lite, är jätte hungrig. Höll på att svimma förut när jag höll på med kakorna, blev helt yr och illamående och det blev svart för ögonen. Känner fortfarande att det är typ tungt eller vad man ska säga bakom ögonen, och lite segt känns det. Men det blir nog bättre efter maten, i hope.

Jag tror faktiskt att jag börjar bli sjuk, för jag har fått en blåsa i munnen som har suttit där i två dagar och jag brukar få antingen en blåsa eller en finna innan jag blir riktigt sjuk. Nu har jag en blåsa som gör så jävla ont när jag pratar och 2 finnar i pannan, vart ska detta sluta?. Vi får väl se, jag känner min kropp mer en något annat iaf så jag vet att jag kommer bli jätte sjuk om blåsan är kvar i morgon. och om det inte känns bättre nu efter maten.

Nu känner jag lukten av mat, mmmmh!

Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger