fredag 11 december 2009

PARTAAAYY

Nu har jag gjort mig snygg och sitter och smuttar på en grogg, trodde inte att jag hade någon alkohol hemma men så hittade jag en vodka som jag redan hade druckit av och glömt bort. Men det fanns lite kvar så en grogg fick jag iaf, men det blir mer dricka sen =)

jag ska iaf hem till Emma där är hon och Tessa just nu, Emma fyllde igår så hon ska ha lite party. Det ska bli kul, var ett tag sen jag träffade dom :) Har lite bråttom nu så hinner inte skriva mer, men vi hörs senare i natt när ja kommer hem eller i morgon.


Kisses&Hugs

1 kommentar:

tove sa...

Hej, tänkt bara säga att BbaraFeliciaN@bdb INTE ÄR TJEJN PÅ ALLLA BILDERNA. De är någon som tagit bilderna från bbarafelicia.blogg.se och gjort en fejkanvändare.. tänkte bara säga de så du inte tror att de är tjejjen på bilderna som skrivit om dig.

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger