tisdag 29 december 2009

frusen

Sitter här hemma och försöker bli lite varm i kroppen, jag är fortfarande jätte kall sen jag var ute. Men det är ju nästan 10 minus ute så det är väl inte så konstigt att man fryser. Blir jobbigt på nyår när man inte har alls mkt kläder på sig, burrr! Men ska man vara fin får man lida pin.

Jag, Tessa, Emma och Becka har iaf varit på stan idag, först var vi och käkade med Tessas pappa och hans tjej. Vi gick i alla jävla butiker i hela stan, hittade inte en endaste fin liten klänning att ha på nyår. Jag prövade hur många som helst men ingen satt bra, så jag bestämde mig för att skita i klänning så köpte jag annat iställlet, men det får ni inte se förens på torsdag. :)

Just ja, vi var ju på bio igår, vi såg lufslottet som sprängdes. Den var skiiiit bra fast 1an är ju klart bäst. Men jag hade gärna velat att det kunde komma en 4a oxå. Dom är ju så bra allihoppa.

Nu ska jag göra något vettigt.

Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger