onsdag 23 december 2009

Bara idag kvar!

Ja, nu är det bara idag kvar som man ska gå och längta till morgondagen. Jag fick en kommentar av syster Johanna om att Fredrik hade gjort kötbullar av 2kg köttfärs, snacka om att jag ska käka i morrn. Jag längtar såååå mycket tills i morgon, mest till maten(hehe) jag verkligen älskar julmat, när man sen efter maten bara lägger sig i soffan och hamnar i matkoma för en liten stund. Sen är det dags för alla klappar oxå, längtar självklart massvis till att få öppna alla och se dom andra öppna mina men jag ser mest fram emot att ha hela familjen samlad. Det ska bli så mysigt.

Vet inte vad jag ska göra av den här dagen men det blir nog ganska lugnt, är förkyld och har ont i huvudet. Vill vara på topp i morgon så klart. Mamma sitter bakom mig och skriver en massa julrimm, hon är så duktig på sånt.

Nu blir det tv och något att fylla ut magen lite med.

Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger