tisdag 15 december 2009

Orkar inte hålla upp ögonen

Nu kom jag precis hem, jag och Josse har varit på IKEA. Hon kom och hämtade mig här förut vid typ halv 12. Hon skulle handla massa julklappar så jag följde med så jag kunde välja ut vad jag ville ha =) Det vart en hel del jäkla julklappar så vi gick med hur många påsar var som helst, hon hade inte köpt en endaste julklapp så hon köpte nästan alla nu, bra gjort!
När vi hade handlat det mesta så lämnade vi alla tunga påsar i bilen sen gick vi in igen och käkade på chili, efter det så gick vi in på ikea, saker och möbler ikea(?) så köpte hon en fin lykta o lite ljus och så. Jag var lite busig så när Josse gick omkring där och skulle leta efter någon snygg fejk blomma (hon kan ej ta hand om riktiga) så smög jag lite på henne för jag tänkte skrämma henne, men det gick ju inte alls så bra. Det stod en stor pall med typ 15 palmer på så jag gick egenom alla dom här palmerna så skulle jag hoppa fram men då rasade typ alla palmer så hon såg mig defenitivt. Hon såg lixom hur alla palmer började röra på sig och några välte sen kollade hon fram och såg mig ligga där på golvet och plocka upp massa jord o skit. Jag skämdes ju ihjäl då det kom en kille mot mig så kollade jag på han och HAN såg ut att skämmas ihjäl, jag som trodde han skulle vara snäll och hjälpa till. men nene. Vi garvade gott åt det sen iaf, men det blir aldrig en lugn stund när vi går på IKEA, det blir alltid lite bus. Det var en till jävligt kul sak som hände, jag skratta så mkt att jag höll på att kissa på mig, vi skulle gå in i en butik så kommer det en gubbe med rulator och kör värsta racet, Josse blir rädd för honom när han bara dyker upp fort framför ansiktet på henne så hon brast ut i en hög stämma, "Åh jäääävlar" och skrattar lite rädd, gubben kollar på henne och typ försöker säga ursäkta samtidigt som han skämms och får bara fram urstursturst(tror jag det var) lite stammande, så skrattar han lite konstigt samtidigt och josse skrattar som att hon var rädd. Tiden stannar typ upp och dom kollar på varandra och är rädda, hon för att han var läskig och skrämmde henne och han antagligen för hon skrek till.. A det låter inte kul men det var så in i helvetes jävla kul.

*

Nu ska jag berätta en annan jäkla sak, jag är så besviken. Och jag hoppas verkligen hoppas att ni inte har köpt denna sak till någon i julklapp nu. Nämligen EMD´s julskiva, den "välkommen hem" eller vad den heter. Den är så fruktansvärt fruktansvärt dålig så jag spyr. ALLA låtar går i slowmotion och det låter tragiskt när dom sjunger, man blir helt deprimerad och man vill typ bara börja gråta, det låter som sorgliga låtar, inte jul låtar. Man ska bli glad av sånna låtar, inte sitta och gäspa och bli depp. Nej fy fan, ett big NO NO får den skivan. Jag är faktiskt chokad för jag trodde den skulle vara så bra eftersom alla tre är grymma på att sjunga när dom gör det tillsammans, deras fina stämmor och allt lixom. Men ne, det var ren skit. Jag säger bara köp den inte för tusen, ge inte bort den i julklapp iaf. Man blir så besviken.

A BIG NO NO! S-K-R-Ä-P


Over and out!
Kisses&hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger