fredag 4 december 2009

Gott

Jag har precis ätit lite gröt, mumma! det var jätte länge sen jag åt det, hade glömt hur gott det var. Men nu vet jag igen :)
Jag och mamma sitter och kollar på Madagaskar 2, den går på 5an. Så jävla bra ju:)
Idag blir det mys framför teven, ska ju kolla på idol ofcource jag hoppas verkligen att Tove åker för om det är Erik och Kalle i finalen så blir jag glad oavsett vem som vinner. Båda är ju verkligen grymma på det dom gör. Men tyvärr så känns det inte som svenska folket kan detta om musik, om vem som är bra och inte. Så dom kommer väl rösta som fan på Tove för att hon är så gullig och söt o blabla. Jag tycker inte att hon är en värd vinnare, hon har ju inte utvecklats alls lika mkt som dom andra två. Aja, vi får se ikväll hur det blir :)
Nu ska jag nog ta mig ett mysigt bad.
Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger