onsdag 2 december 2009

Julmys

Har precis städat hela lägenheten (förutom mitt rum det tar jag i morgon) det är såå fint nu. har plockat upp en ljusstake och satt upp i ena fönstret i vardagsrummet och i det andra fönstret satte jag upp en jätte fin stjärna. har även gjort en egen fin adventsljusstake, blev rätt nöjd faktiskt. hade inte så mkt hemma som jag kunde göra en med men jag hitta en fin vit kruka och massa små stenar i rött och svart, stenarna fyllde jag krukan med sen stoppade jag i 4 långa röda ljus:) jag e så duktig. Och så har jag tänt en massa stearinljus, ååh det är verkligen jätte mysigt.
Tog en massa bilder på allt nyss men bilderna vill tydligen inte komma in i datorn just nu, min datakabel som e till datorn från mobilen e trasig så det funkar bara när den har lust och det e inte ofta. Suck!
Nu ska jag kolla vidare på So you think you can dance och dricka cola o äta lite japp =)
TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger