tisdag 15 december 2009

Vakna med the voice

Ja, idag var jag uppe tidigt igen. Sovit lika dåligt den här natten, usch vad trött jag blir. Idag känner jag att jag måst göra något, röra på mitt lata arsle.
När jag kollade på vakna förut så käkade jag samtidigt frukost, jag åt knäckebröd med leverpastej och gurka, vilket är sååå jävla gott. Det är mycket godare att käka knäcke på morgonen en mjukt bröd tycker jag. Men det jag vill komma fram till är att jag har kommit på att på morgonen finns det inget stopp i min mage. Jag kan äta huuur mycket som helst, jag åt först två knäcke men så kände jag att jag ville ha en till (fast jag tog två till) Sen villa jag börja koka ägg och grejer, men det gjorde jag inte. Men jag tror verkligen jag kan äta jätte mkt på morgonen. Jag brukar ju inte äta frukost och oftast säger jag att jag inte kan äta på morgonen men det kan jag, när man väl har fått i sig en tugga av något och tagit en klunk juice eller oboy eller något annat så får det plats för massor mera. Men det kanske bara är för att det känns som man inte har ätit på evigheter när man vaknar, så man inbillar sig att man måste stoppa i sig en massa. Jag vet inte, hur har ni det på morgonen??
*
Har inget roligt att skriva om nu egentligen men jag kan ju meddela för er som inte vet att Erik grönwall (vinnaren av idol) kommer att släppa sitt första album den 21a december redan, och även lilla 2an Calle kommer att släppa ett album men den 23e december. Båda släpper sina album fyllda med dom bästa låtarna från hela idol, mm jag tror det blir bra. Jag skulle nog kunna tänka mig båda skivorna i julklapp faktiskt, helst Eriks såklart. Inte för att jag lyssnar på skivor så mkt men ibland gör jag faktiskt det, när jag städar osv(jätte ofta verkligen, n-o-t!) Men aa, jag vill ha Eriks skiva i julklapp.
Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger