tisdag 8 december 2009

God morgon :)

Gick upp för lite mer än en timma sen, var nere och hämtade Frodo som Josse kom med. Hon skulle väl jobba länge idag och då har ju vi honom hemma hos oss. Så mysigt.
har precis käkat frukost, funderade på om jag skulle ta och gå ut en sväng och gå men så stod jag och diskade förut och fick sån där atack igen och höll på o svimma. Skit äckligt är det, först känns det som jag får träningsverk i axlarna och i nacken, sen går det upp i huvudet och gör ont sen blir det mörkt i ögonen och så blir jag helt yr och illamående. Någon som har fått sådan känsla någon gång? Iaf, jag vågar inte gå ut och gå ifall jag får så när jag går och är ensam, inte så kul om det händer något. Kanske måste kolla upp det om det kommer tillbaka igen.
Nu ska jag se true blood, jag vet, jag har blivit besatt..
Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger