söndag 6 december 2009

Natti natti

Jag vet att jag skrev pepparkokar istället för pepparkakor i förra inlägget, men whatever, ni fatta nog vad jag mena=) Jag skriver ofta fel har jag märkt, men jag blir så stressad när jag skriver bloggan och sen orkar jag inte läsa egenom. Men jag ska försöka bli bättre. Alla kan väl inte vara bra på att stava heller? det är ju inte hela världen, jag är ju mycker bra på annat som är roligare och viktigare!.
Är nydyschad och fräsh nu och ska snart lägga mig i sängen, har bytt lakarn och städat lite i mitt rum. Det är sååå skönt att lägga sig i en nybäddad säng nyduschad.
Jag blir så galen att paradise hotel är så jäkla kort, vad är det lixom, 25 minuter en halv timma? Jag tycker det ska vara en timma iaf. Nu hoppas jag oxå att det inte kommer in några nya, man blir ju så trött på det.
aja, nu säger jag god natt :)

Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger