torsdag 10 december 2009

mammas pojkar

Somnade jätte sent inatt för igårkväll satt jag och nörda true blood som fan, man kunde kolla på det på en sida på internet så jag började med avsnitt 5 och sen fortsatte det till avsnitt 12 som var det sissta. Det slutade så jävla dåligt, och jag började gråta en skvätt. Fan alltså, nu får man vänta ett halvår på att säsong 3 kommer. :(
Mamma är och handlar så nu sitter jag här själv och är trött. Men med lite mat i magen blir jag nog pigg igen, sen ska jag ju se mammas pojkar klockan 8, SPÄNNANDE!
Just det på tal om mammas pojkar, det kom och gick en lång snygg, fräsh kille emot mig och mamma igår på stan, så tyckte jag att jag kände igen han och tänkte vem fan är det där. Sen slog det mig, då slog jag till mamma och sa fan såg du vem det där var, så sa hon nej men jag kände igen han. Så var det ju Christian från mammas pojkar:) hihi kul, jag skulle hoppat på honom och tvingat ur han vem han valde så jag kunde skvallra till alla er. Det är så konstigt för i programmet tycker jag inte han är ett dugg snygg men nu när jag sett han i verkligheten så har jag ändrat mig. Jag undrar hur länge sen mammas pojkar spelades in, det kan ju inte vara hur länge sen som helst..
Nej nu ska jag göra något vettigt:)
Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger