torsdag 24 december 2009

Julafton tar på krafterna

Ja då var man hemma nu då, har haft en underbar julafton med mamma, Johanna, Fredrik, Josse, Danne, mormor och självklart Frodo. Fick många fina klappar som jag är super nöjd med, ska försöka ta bild på allt i morgon och visa er. Snart ska jag gå och lägga mig, är så himla trött efter denna dag. Har ätit såååå jävla mycket mat idag så jag antar att det är därför jag är trött, jag kommer somna direkt när jag lägger mig i sängen. Men innan jag ska sova så måste jag testa allt jag fick, speciellt locktången som jag verkligen önskat mig=) (o nej jag ska inte locka allt hår, bara en slinga)

Verkligen alla ska ju gå ut i morgon verkar det som, alla gör ju det den 25e. Men jag vet inte riktigt än hur det blir, men jag tror nog att det blir en liten runda kring ågatan, men jag ska ändå ta det lugnt för jag ska ju till pappa och Malin på lördag och då vill man ju vara pigg och glad.

Hoppas att ni har haft en lika mysig och bra julafton som jag. God fortsättning!

Kisses&Hugs

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger