måndag 14 december 2009

Pinsamheter

Ja vet, jag är sen att skriva om detta. Jag kollade inte på idol i fredags för jag hade ju annat för mig men jag kollade igår på datorn. Jag bara älskar Eriks röst och jag kan lyssna på higher om och om igen, låten tycker jag dock inte är så bra den är mest tjatig men han gör den ju så bra. Fast jag är lite irriterad på att dom gjort om röstan ganska mkt i studioversionen, hans hes het och allt sånt fick lixom inte vara med, synd!. Men jaja, nu till det pinsamma. Hans flickvän gick ju upp på scenen som alla vet när han sjöng vinnarlåten, jag tyckte det var gulligt när hade drog upp hans pappa men sen så fort pappsen hade hoppat ner (efter att ha varit på på scenen i 3 sec) så kommer flickvännen springandes och hoppar upp på scenen. Okej att hon gick upp och krama han och sa grattis. Men stå gärna kvar HELA JÄVLA LÅTEN UT!! Snacka om att hon förstörde stämningen för Erik, han försökte släppa hennes hand flera flera gånger för att han antagligen ville ha the moment of his life utan henne?? Men det som nog var mest pinsamt var att hon stod och sjöng på låten och tittade ut i publiken och trodde att hallå här är jag kolla på mig jag är oxå en stjärna nu, kändes som hon ville ta hela showen lixom. åh! Sånt här gör mig fan förbannad alltså, jag skämdes faktiskt. Plus att på efterfesten släppte hon inte Erik i sikte, eller okej det var att vara snäll. Hon släppte honom inte överhuvve taget, hon höll sig fast vid honom hela tiden. Stackars lilla pluttenutt Erik alltså, han kunde inte ens festa med hans vänner. Jag vet att han sa att han ville fira med flickvännen, men vad fan, han hade ju inget val. Skulle han säga i intervjuerna när hon var bredvid att han ville vara med alla hans kompisar och bara festa natten lång? mja kanske när jag tänker efter faktiskt. ERIK, jag kunde festat med dig istället, jag hade minsann inte klängt lika mkt.. Eller..? tihi
Nää nu ska jag sluta med detta nu blev det ett långt inlägg men jag är faktiskt irriterad.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger