onsdag 18 november 2009

181109

Kom precis hem nu, har varit hos Josse på sjukhuset. hon mår väl lite bättre nu men hon har fortfarande väligt ont. Stackare..

Ska väl försöka komma på något att laga snart, är ganska hungrig. Hade varit gott med en pizza nu men det verkar som min pizzeria är stängd idag tyvärr. Men det kanske är någon mening med det? Hehe.

Är det något bra på tv idag tro? Ska väl kolla på ett till avsnitt av true blood kanske, kollade ju på första igår men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det. Hatar den engelska dialekten dom pratar så det störde jag mig ganska mkt på. Men annars var det väl helt okej. Kändes som dom hade snott lite repliker osv från twilight bara. Men men, jag ger det en chans till och kollar på andra avsittet oxå.

TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger