torsdag 12 november 2009

God morgon bloggen!

Ja tro det eller ej, jag är faktiskt vaken. Jag har varit vaken sen 8=)
jag kommer nog sova lite middag sen om jag känner mig rätt, annars kommer jag inte orka med dagen. Men jag ska verkligen försöka att inte sova något sen för då kommer jag somna gott ikväll, somnade ju ganska sent igår som vanligt så jag trodde att jag skulle sova ut länge idag men så blev det inte.
Ligger och kollar på nyhetsmorgon vilket är så spännande, not! Men det finns inte mycket att kolla på såhär dags på morgonen, tycker att The voice ska vara lite längre faktiskt. Det kan ju sluta klockan 10 iaf?

Från och med idag ska ju jag och mamma vara hundvakt åt världens sötaste labbe, chika. Ska bli jätte mysigt. Vi ska ha henne tills på söndag. Tror att jag ska gå en långpromenad med henne sen, känner att jag behöver röra lite på mig.
Josse jobbar till klockan 6 ikväll tror jag, när hon kommer hem ska vi rida tillsammans. Får se vad det blir mer att göra idag, just nu är jag hungrig iaf så det får bli första prioritet.

TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger