onsdag 25 november 2009

How she moves

jag och josse ligger i soffan och väntar på att maten ska bli klar, vi ska käka hasselbackspotatis(heter det så?) och kött. Ska bli hur gått som helst. Vi har precis kollat på film, how she moves, jag har redan sett den en gång men den e ju rätt grym så det skadade inte att se den en gång till.
Idag har jag, mamma och Josse varit i farten, först var vi på sharpman och köpte en pall med spån och lite annat. Sen åkte vi till citygross och storhandlade, massa mat och julgrejer. Efter det åkte vi till ica i malmslätt för Josse hade sätt någon ljusstake där som hon ville ha, eller det var nån kruka som hon skulle fixa till och göra som adventljusstake. Men nu fanns inte den kvar så jag och Josse gjorde en egen super duper fin adventljusstake, den blev verkligen super fin. Jag ska visa bild på den nån dag.
Snart kommer Johanna och då ska vi äta, MUMS! Jag är jätte hungrig.
TTYL

1 kommentar:

Fru Jensen sa...

Hej sis! Kan inte du följa med mig imorgon eftermiddag till typ IKEA mm? Puss

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger