tisdag 3 november 2009

Sista kvällen

Idag är det min och älsklings sista kväll för i morgon åker jag hem, träkigt=( Men förhoppningsvis kommer han till mig i helgen och hjälper mig med allt ute hos Josse och Danne.
Just nu sitter jag här själv för Erik är iväg på ett möta i skolan med hans pappa och hans mamma är i stallet, men tror inte att mötet kommer ta så lång tid så jag blir nog inte ensam allt för länge. Men jag har ju redan varit utan honom flera timmar idag.

Jag åkte iaf till centralen förut och köpte en biljett hem, så i morgon 20.50 tror jag det var så åker jag hem. När jag hade köpt biljetten så gick jag lite på stan, eller lite och lite, jag gick nog egenom hela Stockholm city. Jag virrade bort mig lite där ett tag kan man säga, jag trodde verkligen inte jag skulle hitta tillbaka men det gjorde jag. Inte lätt att hitta här när man bor i en så liten stad som Linköping där man ser allt bara man vrider på huvudet typ. Men jag börjar iaf hitta mer och mer nu, så nästa gång jag ska gå på stan här så lär jag hitta. Lika bra att lära sig allt nu om jag ska flytta hit nångång lixom :)

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger