söndag 1 november 2009

Bio ikväll

Sitter i sängen med älskling, han spelar på sin gitarr och jag kollar datorn. Vi kom precis hem från stallet han red Dario bara så det gick fort idag. Snart ska vi duscha och fixa oss sen ska vi äta våfflor =) efter det ska vi ta tuben in till stan och gå på bio, vi ska se brollopsfotografen, hoppas den e bra.
Vi vaknade ganska sent idag men det var skönt för jag somnade ganska sent i natt för jag har en pojkvän som snarkar och gnisslar tänder, det låter typ som han har 10 isbitar i munnen och hets tuggar. Skit jobbigt! Men men jag vänjer mig väl nån gång.
Nu kom Erik in och sa att jag skulle blogga om att han ska göra våfflor till mig, hoppas dom blir goda.

Nu har jag inte tid att blogga mer, vi hörs kanske senare.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger