fredag 6 november 2009

Idag är Amanda super duper glad

Har precis tagit en dusch så sitter nu i soffan och dricker kall öl, var så himla sugen och Danne hade två i kylen så jag tog en. Men jag frågade faktiskt först:)

Jag red ut en sväng på Klappis förut och jag har aldrig varit med om piggare häst, shitt vad hon var taggad, Så en dusch efter det kändes välbehövligt.
Snart ska jag åka med Ditleif in till rese och hämta Erik, Ditleif och Kerstins dotter kommer hem idag från Stockholm så det passade perfekt att jag kunde åka med dom och hämta Erik, annars hade han inte kunnat komma hit eftersom Josse och Danne inte e hemma och mamma, Johanna och Fredrik är i Italien.

Ikväll har jag bestämt att jag ska laga tacos till Erik så ska vi kolla på idol samtidigt sen en film kanske, ska bli jätte mys i helgen :)

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger