lördag 14 november 2009

Hej!

Idag kännar jag mig sjuk, eller just nu känner jag mig lite bättre men när jag vaknade idag så kändes det som jag hade feber och ont i hela kroppen o så var det jobbigt att svälja och sånt. Jätte konstigt, men jag har vilat lite nu och det börjar bli bättre. Hoppas inte att grisinfluensan kommer krypande, :/..

Blir nog väldigt lugnt idag iaf, hade velat haft en chill kväll framför teven med Josse men hon ska iväg till en kompis. Får se senare om jag mår bra och inte fryser så mkt så har jag iaf hästarna att gå ut och fixa med.

Idag är det ju körslaget, jag brukar inte kolla på det men jag har kollat lite på dom senaste avsnitten. Det är ju Ola kvar och han dansbandskillen, kommer inte på vad han heter. Men jag hoppas verkligen Ola vinner. Jag fattar inte vad den där dansbandsnubben gör där, han är så vidrig tycker jag. usch, hans blickar är så äckliga. Ursäkta mig för mitt uttryck nu men han ser ut som en äckta våldtäcksman.. Typ, han är ute och festar med massa 15 åriga tjejer och super ner dom och sätter på dom. Sån ser han ut som, nu kanske han är världens snällaste och absolut inte är sån men det är den känslan jag får av honom..

TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger