söndag 8 november 2009

ååh

Ligger i soffan helt ensam nu, känns jätte tomt utan Erik men mamma kommer ikväll så jag blir ju inte ensam i natt iaf. Har hållt på massor i stallet så jag kom in för en stund sen, red ut en sväng på Klappis också och hon var sjukt pigg idag med. Det är så jäkla kallt ute nu, det är så tråkigt jag hatar det. Vill att sommaren ska komma nu, eller okej julafton kan få komma först men sen vill jag ha sommar direkt. Orkar inte gå runt och frysa hela tiden. Depp depp depp.
Blir nog en lugn vecka den här veckan iaf, verkar inte som jag har något på Adecco heller. Skulle på ett möta på tisdag egentligen men min coach(stavning) hade lämnat ett meddelande på min mobil förut och sa att hon inte hade tid i början av veckan iaf men hon skulle höra av sig. Känns lite väl segt på Adecco nu, det lixom händer ingenting och jag tror inte jag kan göra något för att förbättra det. Det är ju deras hjälp jag behöver men dom har ju aldrig tid.. Segt..

Nu ska jag nog kolla på en film.
Talk to you later!
Bjuder på en sommarbild!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger