torsdag 26 november 2009

Mätt som F*N

Johanna åkte precis hem, vi åkte hem till mig efter att vi vart och shoppat. Handlade med lite mat hem så nu är jag propp mätt. Jag handlade ingenting, men Johanna handlade lite smått och gott. Nu ska jag börja packa lite, så tråkigt! Men skönt att ha det gjort idag för i morgon kommer jag inte hinna det. Ska ju träffa en tjejkompis i morgon som jag skrev, vi ska käka frukost och hon bestämde att klockan 9 blev bra. Jaja, det var ju bara att låta glad och låtsas som att 9 inte är något för mig minsann :) Men fy fan, det är riktigt tidig morgon för mig egentligen just nu. Jag måste ju gå upp halv 8 eller nåt, buhuu.. Whatever, skoj att träffa henne igen så det gör inget. Kanske lyckas vända på dygnet igen då tack vare henne. Måste ju försöka somna i tid ikväll bara.
TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger