fredag 13 november 2009

Saknat mig?

har inte kunnat blogga idag då Danne tog med sig datorn till skolan och så. Men nu fick jag äntligen tid för den, sitter och kollar på idol med Josse och Danne nu, Reza och Eddie sitter löst som jag sa att dom skulle göra. Tror att det blir eddie som åker, annars skulle det vara konstigt, reza har ju en jävla röst alltså. Men vi får se.
Jag hade ju hoppats på att Mariette skulle åka men hon gjorde ju rätt bra ifrån sig idag så jag fatta att hon inte skulle åka, men nästa gång får hon nog ta o göra det, eller Tove..

Idag har jag hållt på i stallet ganska mycket, longerat Klappis och lite sånt. Det har vart så jäkla kallt idag alltså, Usch!.

Nu ska jag fortsätta kolla vem som åker ut.
Vi hörs i morgon.
Puss

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger