onsdag 4 november 2009

Jag ser de snöar jag ser de snöar, jippi!

Kom precis tillbaka hem till älskling, har varit en sväng på stan. När jag kom upp från tuben nyss så snöade det jätte mycket, men nu verkar det ha slutat igen. Tråkigt ju. Jag vill att det ska bli jätte mycket snö, det är så tråkigt om det bara kommer lite för det blir ju bara massa äckligt slask som ingen vill ha. Erik har inte kommit hem från skolan än så jag sitter här själv men tror han slutar 4 så snart är han hemma. Sen ska vi till stallet en sväng så ska han rida, jag är sugen på att rida jag med men jag har sån fruktansvärd huvudvärk och ont i hela ryggen =(
Nu ska jag kolla om det finns någon bra film att kolla på. Vill gå och köpa lite godis men det känns som jag har ätit så mkt sånt dom senaste dagarna, får se sen hur jag gör.

Puss

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger