måndag 16 november 2009

Ingen rolig dag..

Hade jätte svårt att somna i natt men när jag väl hade somnat så kändes det som jag vaknade direkt. Josse kom och la sig i soffan och hade jätte ont i magen, hon brukar aldrig klaga på att hon har ont någonstans, så när hon började säga hur ont hon hade och lät massor och knappt kunde röra sig så förstod vi att det var illa. Mamma ringde sjukvårdsupplysningen och dom sa att vi skulle komma till akuten så vi åkte dit tidigt i morse. Dom kände på henne och lite sånna saker, nu har dom kommit fram till vad det är så hon blev inlagd för att se om smärtan blir värre så ska hon operera sig. Jag och mamma har suttit på sjukhuset med henne från tidigt i morse tills nu. Även fast hon har haft sjukt ont så har vi lyckats få flera skratt"anfall" idag. Vet inte riktigt vad det är med oss men så var det när jag hade min gallsten och fick gallstensanfall hela tiden och fick åka till akuten titt som tätt så när mamma och Josse var med mig så fick vi alltid skrattanfall, men dock inte för något speciellt, antar att vi alltid varit trötta när vi varit där.
Nu är jag och mamma hemma hos Josse och Danne iaf, Danne är kvar hos Josse. Frodo var ju ensam hemma så jag och mamma åkte hem till honom, vi ska snart käka lite. Jag är vrålhungrig!.

Vi hörs nog lite senare!

TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger