söndag 22 november 2009

trött...

Sitter här i min ensamhet och väntar på att Erik ska komma hem, han är i stallet och håller på och har varit där sen halv 12. Börjar bli lite ensamt nu.
Ska nog sätta på en film snart för jag mår jätte illa och har ont i magen o nästan i hela kroppen, svininfluensan på g? dont hope so. Skulle ju inte vara så roligt, men jag tror att jag ska gå och vaccinera mig i veckan, egentligen vågar jag inte göra de men eftersom Johanna e gravid och hon får absolut inte bli med influesan så måste jag nog de, eftersom hon inte ska ta den då det kan skada bebisen. Men vad gör man inte, jag vill ju bli moster lixom. Halva tiden har Johanna redan gått med bebis, känns inte som det med tiden går fort nu. En kille är det, ska bli såå mysigt när den kommer. Det var läge sen jag längtade efter något så här mycket. Jag hade hoppats att dom skulle döpt bebis till Douglas men nu har mamma förstört det namnet och sagt att hon ska kalla honom dogge o massa, och sen cykel på köpet. inte bra, nu vägrar dom döpa honom till de. Det är ju så fint namn tycker jag. Men men, det blir nog bra endå=)

Nu ska jag se film, puss på er.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger