måndag 2 november 2009

God morgon!

Har precis varit uppe en sväng och sagt hej då till älskling när han gick till skolan, har lagt mig i sängen igen nu för jag tänkte försöka sova lite till. Får se vad jag ska göra sen, kanske går ut en sväng och ser mig omkring lite. Hanna (Eriks storasyster) ville att jag skulle komma till stallet idag och hjälpa henne att rida lite shettisar, men dom är lite för små så jag vågar inte sätta mig på dom ifall dom skulle gå sönder. dom skulle säkert orka men man vet ju aldrig.

Igår kollade vi ju på bröllopsfotografen, den var bra men lite seg och jag trodde att den skulle vara lite roligare. Men den var helt klart värd att se på bio, men jag kommer nog inte se den en gång till.
Det tog ett jävla tag innan vi kom hem igår efter bion, det var massa Aik fans överalllt, dom kastade flaskor och skrek och var läskiga, var lite rädd där ett tag att dom skulle flyga på oss, det var ju fullt med poliser men dom verkade inte kunna göra så mycket. Men men, vi kom hem oskadda iaf=)

Nu ska jag vila lite.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger