tisdag 17 november 2009

God natt... Tror jag?

Pratar med älsklingen i telefon just nu, ska sova snart tror jag faktiskt, är ganska trött..
Men jag tror att jag ska försöka mig på att kolla på första avsnitten av true blood först, jag känner att jag måste ge den serien en chans, jag kanske tycker att det är hur bra som helst så därför måste jag nu kolla. Annars kanske jag missar värsta grejen, kanske kommer jag tycka att det är världens bästa serie? I dont know about that men vi får väl se..

Kanske skriver något mer inlägg sen, jag skulle kunna blogga hur mkt som helst när jag har tråkigt tror jag. Men det får väl inte bli för mkt heller. Eller, skitsamma egentligen. Det är ju min blogg och jag har den ju för att jag gillar att skriva så då ska jag väl skriva när jag vill och känner för det.. Whatever nu ska jag kolla in "sant blod" =)
Här sitter jag så sött utan smink och mjukiskläder
ensam och pratar med baby in tha phone

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger