fredag 6 november 2009

Mattiaz...

Såg ni på första avsnittet av ullared?? Det gjorde iallafall jag och jag har svårt att glömma en viss person som var med, ni vet han blonda bögen Mattiaz som var med sin mamma han som sa hallå hela tiden. När jag såg honom tänkte jag den människan kommer snart att vara känd, hade jag rätt? ja det hade jag. Han sjunger ju tydligen och har spelat in en video och den spelade dom upp i vakna med the voice igår eller idag eller när det var. Så har han ju en blogg oxå och den har ju börjat gå skit bra nu och han har fått jätte många besökare och han ska vara med i vakna med the voice på måndag, så man kan ju säga att han är en liten kändis nu. Har läst hans blogg och kollat runt lite om honom nu, han verkar ju vara en helt fantastisk bög om jag får säga så, jag skulle ju inte tacka nej till att ha honom som kompis. Han är ju inte bara urgullig och rolig han verkar ju kunna allt oxå, han sjunger, han är makeup artist han är frisör och jag vet inte vad. Jag tror iallafall att vi kommer få se den killen lite överallt. =)

Här är hans video =)

2 kommentarer:

Viktor (weakzi) Fasth sa...

Hehe, kan avslöja att han är ungefär som Bobby nu efter inatt...

Mer känd som Mandy! sa...

Haha härre gud! Snart har du en hel bögfarm efter dig Viktor

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger