tisdag 17 november 2009

Mys tisdag.

Sitter i soffan och kollar på tv, har tänt massa ljus så det är jätte mysigt hos mig nu=) Skulle ju gått till Josse men det verkar som det bara är besökstid till klockan 7 . Johanna och Danne skulle dit iaf så då har hon ju dom där så ja kan hälsa på henne i morgon. Nu har hon iaf opererat sig, vet inte hur det gick o så men det får jag nog reda på snart. Men det gick nog bra.

Tog ett ganska långt bad förut vilket var jävligt skönt för det är så jäkla kallt. Hatar när elementena inte tycker att det är tillräckligt kallt ute så dom inte värmer på ordentligt. Men jag har som sagt tänt massa ljus så det kanske hjälper lite.


Teven på tisdagar är ju blääääää det finns ingenting att kolla på. Förutom Andra avenyn klockan 9 men det e ju typ bara det. Aja, jag får nöja mig med internet så länge.
TTYL

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger