tisdag 24 november 2009

Helu bitches

Ligger i soffan med syrran och kollar på Biggest loser, shitt vad tjocka dom är alltså men en del går ju ner sjukt mkt på en vecka men nu var det en kille som hade gått upp över 7 kilo på en vecka. Han måste ju ha ätit hur mkt som helst i smyg. Aja, pinsamt för honom iaf. Hoppas att det blir han som får åka ut då.

Idag sov jag ut ganska länge, somnade inte så jätte sent igår men jag har vaknat massa gånger i natt och sovit ganska dåligt. Skulle ridit idag egentligen men det var kålsvart ute klockan 4 så det blev inge me det. Får göra det i morgon istället för jag måste endå gå upp skapligt för jag måste hem till stan och fixa med lite saker, köpa biljett till fredag då jag ska åka till Erik igen.

Nu ska jag kolla vidare på tv :)

Puss

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger