måndag 9 november 2009

Nu är alla hemma

Mamma kom hit igår kväll vid kvart över 10 ungefär så hon tog hästarna i morse, det var skönt för då kunde jag sova ut lite =)
Josse och Danne kom hem idag för några timmar sen, jag fick en stor toblerone och två snusdoser och en liten gullig flaska champagne. Undra när jag ska dricka den, måste ju vara vid något speciellt tillfälle iaf, kanske på fredag när Mariette åker ur idol?? Gör hon inte det blir jag förbannad, men om hon åker ut så ska jag dricka den. Vart så besviken i fredags när hon var så nära på att åka ut, trodde verkligen hon skulle åka då men Rabih är ju inte så bra heller så han var ju med tvungen att åka ut nångång.

Jag är jätte jätte hungrig, håller typ på o dö..

Talk to you later!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
Powered By Blogger